Total Pageviews Huda

Wednesday, 1 January 2014

Planning Huda if Income RM1,000,000,000?

Hai allz.

Task seterusnya ialah task 13 bertajuk "Jika income anda sejuta ringgit sebulan, setiap bulan, apa perancangan anda?".


Betul, mustahil nak dapatkan RM1,000,000,000 sebulan. Tapi tak mustahil apabila kita berusaha untuk dapatkannya serta dengan izinNya pasti kita dapat! Malah lebih dari itu pon kita mampu.

Bukan susah pon, dekatkan diri dengan ALLAH S.W.T dan berusaha. Huda pon masih dalam proses mendekatkan diri denganNya.

Jadikan sebagai azam 2014 ni!!

Perancangan Huda dengan pendapatan sebanyak RM1,000,000,000 ni banyak taw.
  1. Bayar loan masa belajar kolej tahun 2003-2008 sebanyak RM16k.
  2. Bayar blaklist nama kt Jabatan Insolvensi RM38k maybe dah bertambah.
  3. Renovate rumah mak, ayah yang sedia ada.
  4. Langsaikan hutang piutang keliling pinggang.
  5. Buat akaun simpanan untuk Muhammad Hamkahaiy dan Huda.
  6. Bina rumah impian Huda dan duduk sekeluarga balik. (KLIK SINI)
  7. Sedekah.
  8. Beli kereta idaman Huda (KLIK SINI).
  9. Renovate rumah mertua Huda di Kemaman.
  10. Tanggung perbelanjaan mak, ayah, adik-adik serta adik-adik ipar.
  11. Membeli kelengkapan Hamkahaiy, Huda, suami serta kaum family Huda.
  12. Buat bisnes dropship.
  13. Jalan-jalan seluruh negeri serta negara.
  14. Beli supplement Shaklee untuk family.
  15. Bina surau.
  16. Buat simpanan untuk mak dan ayah di Tabung Haji.
Tu je lah kot. Kalau nak taip banyak-banyak tapi macam tak logik lak apa yang terlintas di fikiran Huda ni. Hehe.

Your Faithfully,
Huda.