Total Pageviews Huda

Wednesday, 8 January 2014

WOW!! Bestnya Jadi Ahli SHAKLEE!!


Macam mana nak jadi ahli Shaklee korang dah tau kan?

Huda explain lah serba sedikit ye.

Nak jadi ahli Shaklee ada 2 cara :
  1. yuran sebanyak RM65 dan kos postage starter kit RM10 by gdex oleh HQ.
  2. pembelian sehingga 200uv dan melayakkan anda menjadi ahli Shaklee secara percuma! Kalau bajet lebih la.
Sekarang apa kelebihan jadi ahli Shaklee ni?
  • pembelian dengan harga ahli
  • setiap pembelian, anda akan diberi uv yang ditukar kepada cash setiap bulan
  • boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami
  • modal kecil
  • tak perlu loan untuk memulakan perniagaan
  • tak perlu tayang muka atau jual muka
  • tak perlu stok bertimbun
  • MLM Shaklee bukan piramid
  • nikmati offer bulanan Shaklee
  • program ganjaran tunai
  • program kereta
  • program konvensyen
  • autoregister pasangan (bagi yang telah berkahwin sahaja)
Berminat ingin menjadi AHLI SHAKLEE? Boleh hubungi Huda di :

Call : 0179863963