Total Pageviews Huda

Monday, 6 January 2014

3 Perkara Yang Huda Suka Tentang Personaliti Huda............

Untuk task hari  ke-18 ni, lagi sekali berkenaan pasal diri Huda.


3 perkara yang Huda suka Tentang Personaliti Huda ialah :

1) Baik hati kot.
  • Tang baik hati ni kot-kot Huda je yang perasaan. Hehe. Tapi seingat Huda lah, Huda susah lah nak menidakkan apa yang orang mintak atau mintak tolong. 
  • Memang masa nak tolong tu, 5 6 kali fikir. Tapi niat nak tolong tu kuat. 
  • Huda tolong jugak. Biarlah ada orang nak marah pon. Sebab Huda fikir, kalau posisi Huda di tempat orang tu. Macam mana agaknya kalau takde orang tolong kan?
2) Setia.
  • haa...bab setia ni memang Huda loyalty. Huda susah nak tinggalkan seseorang even orang tu banyak menyakitkan hati Huda. 
  • Adik-adik Huda turut akui kesetiaan Huda ni.
3) Pemaaf
  • Huda memang cepat memaafkan orang. Walaupun seseorang tu melakukan kesalahan yang besar kat Huda. 
  • Sedangkan Nabi maafkan umat. Siapalah kita yang lagi tak sempurna ni.
  • Sekali kita maafkan orang, 1000 kali orang akan maafkan kita (eh, macam salah pulak peribahasa ni. Eh ke bukan peribahasa ni). Haha
That's all about my 3 personality that I like.

Sayonara,
Huda.