Total Pageviews Huda

Saturday, 18 January 2014

Merokok!!


Bab merokok ni memang ramai di luar sana yang merokok.

Suami Huda sendiri merokok.

Alhamdulillah ayah Huda dah berhenti merokok hampir setahun yang lalu.

Dan adik lelaki Huda tak merokok. 

Cuma tak tahu yang bongsu ni merokok ke idok.

Setiap kali orang lain merokok, Huda rasa seakan-akan lemas.

Bagaimanalah rasanya perokok itu sendiri ye??

Huda pernah tanya suami Huda, apa rasa rokok tu? Jawabnya rokok dapat hilangkan stress.

Tapi dengan cara yang salah. Malah merokok boleh menyebabkan penyakit-penyakit kronik seperti darah tinggi dan sakit jantung.

Yelah, belum kena penyakit-penyakit tu yang tak confident nak berhenti.

Takkan lah dah sakit baru nak berhenti.

Kadang-kadang Huda tengok orang yang merokok ni diaorang cakap susah nak berhenti, tak boleh nak berhentilah, sayanglah.

Tak fikir agaknya apa yang akan jadi kat diri sendiri tu nanti.

Susah nak berhenti? Kalau dah NEKAD nak berhenti boleh jugak berhenti.

OK, kat sini Huda nak syorkan apa yang boleh membantu korang semua yang merokok sekaligus menyihatkan badan.

VIVIX..TONIK MUJARAB ZAMAN MODEN!!

Korang pernah dengar VIVIX?

Semua ramai yang dah tahu apa itu VIVIX dan fungsi-fungsi VIVIX.


Vivix 150ml 
Cara pengambilan 1 sudu teh (5ml) setiap hari selama 30 hari (1bulan).

Revolusi penemuan Shaklee ialah minuman campuran botani Vivix merupakan revolusi penemuan dalam pemakanan polifenol.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

Vivix mencegah penuaan di peringkat selular. Setiap hari sel anda diserang dengan tekanan, diet tidak seimbang dan toksin alam sekitar. Lebih banyak serangan dihadapi, lebih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan penuaan yang bakal dihidapi. Lindungilah sel-sel tubuh anda secara semulajadi, dengan pelbagai bahan Shaklee yang telah diuji secara klinikal.

Meh kita buat pengiraan harga sikit.

Harga sekotak rokok paling koman RM4.50 (15 batang)
Sehari hisap 3 kotak (45 batang)
Sebulan RM4.50 x 3 x 30hari = dah RM405!

Lagi berbaloi beli supplement atau buat simpanan.

Supplement untuk kesihatan badan jugak kan?

Nanti dah sakit itu ini, nak kena spend duit ribu riban pulak untuk merawat.

Bak kata pepatah 'Mencegah Lebih Baik Dari Merawat'. 

Fikir-fikirkan lah!!

Berminat untuk mencuba Vivix? Hubungi Huda di :
Call : 0179863963