Total Pageviews Huda

Tuesday, 17 December 2013

Air Terjun Menderu

Hamkahaiy tak tidur lagi.

Ni lah salah seorang yang hyperaktif.

Malam-malam takdenya Hamkahaiy ni nak tidur awal-awal.

Tu tengah ber'imagine' kapal bergerak.

Adoi, dalam gelap pon boleh. Haha.

Haa...Huda nak share sikit percutian kami (Huda & Hamkahaiy).

Tak pergi jauh-jauh pun, cuma pergi air terjun menderu kat Kampung Chabang, Kertih je.

Memang terasa kedinginan dan kesejukan airnya.

Fulamak, Hamkahaiy sampai tak tertahan sejuknya.

Siap suruh salin baju lain nak berendam lg.

Tak sejuk ke hape walaupon salin baju lain sayang.

Apa-apa pun boleh gak ajak Hamkahaiy berendam.

Dah nak pandai berenang dan menyelam pon Hamkahaiy ni.

Ibu je yang takut-takut lagi.

Ibu kumpul duit kita order OMEGA GUARD & MEALSHAKE ye sayang.

Love You Muhammad Hamkahaiy!!