Total Pageviews Huda

Wednesday, 25 December 2013

Rumah Impian Huda

Aku boleh! Aku boleh! Aku boleh!

Pembakar semangat Huda di pagi hari ni 25 Disember 2013 berserta dengan Ya Wahhab 1000x. Alhamdulillah semuanya lancar pagi ni.

Berbalik kepada tajuk yang Huda nak siapkan task ialah rumah impian Huda.
Memang agak peliklah rumah impian Huda. Bukan apa, disebabkan rasa berkenan dengan ruangan yang ada.

Selain tu, rumah idaman Huda ni bertemakan alam semulajadi. Kan pokok-pokok berikan oksigen kat kita. Dah macam saintis pulak.

Lagi satu rumah impian Huda ni jimat space. Sebab bertingkat-tingkat. Kat Malaysia ni takde lagi kot. Sebab kebiasaannya orang Jepun je yang buat rumah macam ni. Haha.
Dah macam dokumentari pulak entry Huda kali ni. Korang pon dah letih nak baca kan?

Ok2..Huda stop sampai sini dulu. Tunggu kemunculan task 6 entry 2 (sakit jantung) pulak ye...

Adios..Di sini Huda lampirkan gambar-gambar berkaitan dengan rumah impian Huda.