Total Pageviews Huda

Friday, 27 December 2013

Lokasi Pelancongan Impian Huda

Wah, tajuk best ni! Lokasi perlancongan impian Huda.

Banyak lokasi perlancongan yang Huda nak pergi.

Impian Huda nak mengelilingi seluruh negeri.

Singgah satu-satu negeri. Pasti seronok. 

Dengan telatah Hamkahaiy lagi.

Tak sabar, tak sabar, tak sabar.

Huda paling suka tempat-tempat bersejarah macam Melaka!

Wah, dah terbayang kami jalan-jalan pusing bandar Melaka.

Suka, suka, suka!

Huda nak bergambar kat A'Famosa dan kat semua tinggalan sejarah dahulu kala.

Sampai sekarang Huda tak dapat imagine macam mana zaman dahulu kala.

Nasib baiklah ada tinggalan sejarah.





Huda juga nak gi pulau-pulau. 

Kat Malaysia ni kan banyak pulau. 

Di pulau boleh romantik-romantik sikit.

Hehe.

Seronok, seronok, seronok!