Total Pageviews Huda

Saturday 28 December 2013

Impian Huda!!

Tajuk task 9 ialah impian yang sedang anda usahakan.

Impian yang Huda sedang usahakan ialah:
1) rumah
  • Huda nak rumah yang boleh jimat space dan ada cukup ruang untuk kami 1 family. Sebabnya Huda nak anak 2 orang je. So akan hanya ada empat orang je lah kat rumah.
ni ha, design rumah impian Huda :)

2) ke Disneyland bersama suami dan anak (Muhammad Hamkahaiy)
  • Huda nak sangat ke Disneyland, lebih-lebih lagi bila dah ada anak ni. Dah terbayang gelagat Hamkahaiy. Ibu dan abah lah yang kejar Hamkahaiy. Bukan apa, takut hilang. Hehe.
3) kereta Swift
  • biarlah orang cakap "Apa barang amik Swift?". Huda dah lama minat Swift ni. Sebabnya Swift kecik, sesuai untuk Huda yang berbadan kecil nak drive. Lagi satu Huda tak suka ruang yang besar-besar even kereta pun. 
4) Galaxy Tab 3 kids untuk Muhammad Hamkahaiy
  • ni hadiah untuk Hamkahaiy sebab Huda tengok Hamkahaiy pandai main dengan gajet. Bukan hanya Hamkahaiy, semua budak-budak zaman millenium begitu. Hehe.
5) Samsung S4 untuk Huda
  • wah, S4 bagi Huda dah cukup grand. Sebenarnya Huda minat iphone5. Nipis, cantik, tahan lasak dan nampak glamour. Tapi bila dah tengok kekurangan pada iphone5, Huda beralih arah ke samsung. S4 ni canggih je. Smooth. Lancar. Aduh, tak tahu macam mana nak gambarkan.
6) Tablet 
  • tablet ni untuk bisnes Shaklee Huda. Untuk online. Dah tak sanggup rasanya online pakai nset yang ada sekarang ni. Dah hang pon. 
Tu je lah task yang berjaya Huda siapkan malam ni.

Tunggu the next entry form me ya.

No comments:

Post a Comment