Total Pageviews Huda

Sunday, 29 December 2013

Outdoor Activity Kegemaran Huda.

Outdoor activity kesukaan Huda banyak.

Semua benda yang kat luar tu Huda nk buat. Hehe.

Huda paling suka bab jalan-jalan. Yelah kata orang jauh perjalanan, luas permandangan.

Tapi banyak lagi tempat Huda belum jelajah.

Lepas abih kontrak ni, asyik memerap dalam rumah je dengan Hamkahaiy.

Mood nak keluar pon dah terbantut. Hihi.

Keluar pon gi COD kat customer.

Takde COD duk umah je lah.

2 3 hari ni je aktif sikit.

Nasib baik dah pandai drive. 

Kalau tak sangkut lah nak keluar dengan musim hujan lagi sekarang ni. 

Dengan Hamkahaiy lagi.

Takut jugak keluar dengan motor.

Bab mandi kat air terjun tu zaman bujang-bujang je sanggup gi jauh-jauh. 

Dapat mandi puas hati.

Tak sampai sebulan nak gi lagi.

Sekarang ni kena gi dekat-dekat je  lah, yang rasa selamat untuk Hamkahaiy.

Dulu masa berdua je dengan abang, abang Huda ni suka memancing.

Sampai bertambah hitam kulit Huda taw.

Duk tunggu dapat ikan.

Tengah-tengah panas pulak tu.

Tapi nak ikut sangat.

Tahan kepanasan lah.

Abang Huda ni suka pantai.

Katanya berangin.

Huda tak suka.

Sebab rasa melekit.

Tu jelah untuk task 10-entry 1.

Sekian,
Huda