Total Pageviews Huda

Sunday 24 November 2013

Testimoni Sendiri After Consume Alfafa

Apa khabar ibu-ibu jelita hari ini?
Hari ni saya nak berkongsi dengan pembaca tentang pengalaman saya sendiri. Saya mengamalkan Alfafa baru 2,3 hari ni. Dan kesannya memang superb!! Keputihan yang saya alami sejak dari zaman remaja hilang!! Mana x excited, bertahun-tahun mencari ubat & jamu nk hilangkan keputihan ni. 

Even saya tak gemuk, Alfafa ni juga membuang toksin. Setiap hari saya mesti membuang setiap pagi yang mana sebelum ni membuang hanya satu minggu sekali sahaja. 

Saya juga mengalami masalah sembelit & buasir. Bila dah membuang lawas, automatik sembelit & buasir hilang. 

Berminat untuk mencuba???


Untuk tempahan dengan harga tak masuk akal, hubungi saya di nombor yang tertera.

Hubungi saya di :

whatsapp : 0179863963
e-mail : n_hudalias@yahoo.com.my
fb : vitamin cantik paka

No comments:

Post a Comment