Total Pageviews Huda

Monday, 18 November 2013

Di Kampung Part 2

Haiii allz..ni sambungan part 2.

Mommies tak gi jalan-jalan ke? 

Ni kan cuti sekolah..bawak anak-anak gi taman pun dah ok.

Wah,Huda dah makin rajin sekarang ni tulis entry. Hehe.

Kat sini hujan, makin sejuk lah rasa. 

Nak main hujan pun dah besor..haha

Hamkahaiy pun dah tdo. 

Seronok sampai keletihan main dengan mak-mak dan ayah-ayah sepupu. 

Maklumlah umur sebaya je.

Suka pulak Huda tengok moyang Hamkahaiy melayan Hamkahaiy. 

Si moyang bercakap kita boleh faham. 

Si Hamkahaiy pulak dengan bahasanya tu. 

Huda pun tak berapa nak faham.

Duk sini boleh tengok-tengok lembu, kerbau. 

Kat Paka manalah ada semua ni.

Syok jugak duk kampung ni, tapi agak sedikit terbatas lah. 

Macam kedai runcit ada sebiji je. 

Jauh dari jalan raya / highway. 

Untuk anak-anak kecil memang selamatlah.

Mana-mana yang nak release tension kat bandar, boleh datang ke kampung-kampung. 

Memang release tensionlah.

Huda pun bukan selalu balik kampung. 

Kebetulan ada fulus lebih boleh lah datang sini. 

Lagipun Huda buat kerja online je.

Takde bersangkut dengan bos-bos. 

Bestkan kerja freelance. Hehe.

Yang mana nak belajar bisnes bolehlah hubungi Huda di:

Call / SMS / Whatsapp : 0179863963
Facebook : vitamin cantik paka
E-mail : n_hudalias@yahoo.com.my
Tu je lah untuk petang ni. In sha ALLAH nantikan sambungan part 3 dari Huda.
Tata allz. Semoga hepi-hepi olwez.