Total Pageviews Huda

Wednesday, 27 November 2013

Adwatul A'isyah

Bismillahirahmanirrahim.

Morning mommies.

19 November 2013, Huda dapat anak saudara baru. 

Tapi masa tu Huda ada kat kampung.

Lepas 2 hari dilahirkan baru Huda dapat tengok dan pegang A'isyah.

Mana-mana baby pegang mesti lentok je kan? Sbb tengkuk dia lembik lagi.

Baik sangat, diam je.

Nangis time lapar dengan berak je.

So, tak terasa sangatlah rumah ni ada baby.

Hamkahaiy ni asyik nak pegang je baby. 

Tak bagi terus mengamuk sampai teresak-esak nangisnya.

Semua benda mesti nak ikut macam baby.

Nak makan kena suap sambil baring dan bedung macam baby.

Maafkan ibu sayang, ibu tak berapa faham apa yang sayang mintak.

Maafkan ibu sayang sebab ibu selalu marah sayang.

Maafkan ibu sayang sebab ibu kurang beri perhatian dan layanan kat sayang.

Ibu sayang Hamkahaiy! Ibu sangat-sangat menyayangi Hamkahaiy!