Total Pageviews Huda

Sunday, 17 November 2013

Pulang Ke Kampung

Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum wbt & Selamat Petang Ladies.

Apa khabar semua? Huda harap semua sihat-sihat dan happy-happy sokmo. 

Keluar loghat Terengganu sikit. Hehe.

Huda sekarang on the way ke Kuala Terengganu selama 1 week. 

Uruskan semua yang tertunggak selama berbulan-bulan. 

Sambil-sambil menziarah nenek kat kampung.

Doakan Huda dan Hamkahaiy selamat ye. 

Terima kasih atas doa kawan-kawan semua.

Sebelum bertolak Huda hantar Collagen Powder kat customer. 

Huda beritahu cara bancuh. 

Pantang larang iaitu tak boleh minum bersama minuman berkafein.

Bukan sahaja Shaklee tak boleh diambil bersama minuman berkafein tetapi semua produk tidak dibenarkan diambil bersama kafein.

Kafein ni boleh meneutralkan kandungan dalam vitamin. 

So elakkanlah.

Lagi satu kafein ni boleh menyebabkan penyakit-penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung dan sebagainya.

Lebih baik mencegah dari mengubati. 

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudin tidak berguna.

ALLAH SWT pinjamkan tubuh badan, nyawa serta kehidupan ni kat kita. 

Takkan lah nak pulangkan dalam keadaan macam sediakala kan?

Lagipun hidup sekali je kawan-kawan.

Sementara menunggu adik habis syif kerja. 

Huda tengok-tengok kaki, tumit..eh tiba-tiba rasa tumit dah tak merekah. 

Dah licin!

1 lagi perubahan selepas Huda amalkan alfafa.

Hampir 80% wanita mengalami tumit merekah.

Semua wanita tak nak tumit merekah kan?

Dah berejam ni Huda fikir entry untuk hari ni.

 Tu je lah untuk hari ni.

Dah nama pun kampung memang takde wifi lah.

Tata to all.