Total Pageviews Huda

Saturday 26 October 2013

Kuasa Blog

Wahhh....tak disangka-sangka "moyang Shaklee" dtg rumah!!..teruja sangat menanti dengan degupan jantung dup dap dup dap....macam tunggu orang datang meminang je...hehe...

Walaupon "moyang" saya ni dah sesat masa nak datang rumah & akhirnya saya jumpa "moyang" dengan husband beliau bersama anak-anak tersadai kat jalan yang tak pernah di tunggu orang kat situ...

"Moyang" saya kecik je orangnya....lebih kurang je size kitaorg...haha...1st time jumpa "moyang" yang nak kasi ilmu free punya!!

Akhirnyaaa...bermulalah kisah tutor antara "moyang" dan saya...memang sangat best bila dah tahu point-point yang perlu dimasukkan dalam blog.

Makin bersemangat bila otak ni beroperasi sepenuhnya...haha...dah mcm mesin pulak haa....

Semangat nk buat ptg td lepas "moyang" balik...xsempat...maklumlah ada anak & tengok-tengok perkembangan homestay ayah.

RCA : SAYA BERJAYA MENJUAL 10 BOTOL ALFAFA PADA OKTOBER 2013!!

Selamat Malam Kawan-Kawan Semua.

Walau kita berusaha 100% tapi jauh dari-Nya...kita tak kan dapat apa yang kita mahukan!!

No comments:

Post a Comment