Total Pageviews Huda

Monday 28 October 2013

Alhamdulillah...Rezeki¡

Assalamualaikum & selamat malam semua,
Alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi yang Maha Berkuasa, Maha Memberi & Maha Agung.
Memalam buta ni sambil-sambil duk layan korean drama..anak pun dah tidur, saya nak share sikit lah dengan korang apa aktiviti saya hari ni.
Malam semalam ada order alfafa, bukan set budjet taw...1 botol yang 330tablets! alhamdulillah!
So order lah dengan "moyang". "Moyang" terus kasi 3 botol untuk buat stok. Baik hati sangat "moyang"!! Terima kasih banyak-banyak "moyang". Makin semangat nih!
Dalam pukul11 pagi "moyang" dah tercongok depan rumah, almaklumlah dah kenal rumah & tak sesat lagi. Tak boleh nak borak lama-lama.
Lepas tu, bermulalah penghantaran C.O.D kepada customer. Ala kawan tempat kerja lama je pon.
Masa hantar kat kawan saya tu, macam-macam lah ditanya & dia pon memang mengamalkan shaklee ni.
Dulu dia amik GLA untuk lawaskan period. Katanya memang menjadi tapi bab period tu tak berapa nak lawas lah.
Katanya aturan makan tak betul.
Sorang cakap makan lepas makan, sorang lagi cakap makan sebelum makan. Kesian pulak saya dengar.
Katanya lagi next month nak operate buang cysts. YA ALLAH, lagi luluh hati saya ni. Dah nama pon kawan kan. Saya pon cakap GLA pon boleh kecutkan cysts tu taw.
Apa lagi...terus order GLA 1 botol, tak de budjet-budjet haa...untuk kesihatan kan, siapa nak sakit kan?
So, petang tadi pecut ke rumah "moyang". Nasib baik lah dekat...hehehe...senang je rupanya nak cari rumah "moyang". Tapi tetap tersesat jugak.
Sekejap je singgah rumah "moyang". Kami pon bertolak balik ke rumah.
Muhammad
Hamkahaiy pulak meragam nak tengok kapal terbang. Kebetulan fire fly baru landing. Apa lagi...pecut lah ke airport. Suka Muhammad Hamkahaiy dapat bergambar dengan kapal terbang ni ha..
Tak boleh duk kat airport lama-lama. 15minit pertama free...so balik awal lah lagipon hari dah nak maghrib.
Tu je lah coretan saya untuk kawan-kawan sekalian. Nite ;
)

No comments:

Post a Comment