Total Pageviews Huda

Monday, 21 October 2013

Shaklee Collagen Powder, Bukan Takat Muka je Cantik & Cerah, Tapi Seluruh Tubuh!

Shaklee Collagen Powder ni adalah sejenis serbuk collagen. Ia nya untuk di minum bersama apa-apa air minuman. Satu sachet kita boleh minum dan simpan sikit utk buat masker sapu kat muka sebelum melelapkan diri.
Shaklee Collagen Powder ni terbaik amalkan sebelum tidur sebab kerja merawat sel kulit akan dilakukan oleh tubuh kita bila kita dalam keadaan tak aktif & in deep sleep.
Kegunaannya adalah pelbagai. Antara yang femes termasuk lah awet muda, kulit licin dan gebu, hilang kulit kusam. Menariknya Shaklee Collagen Powder ni bekerja dari dalam, ia membaiki sel kulit dari dalam, jadi bukan muka je jadi cerah licin semua tu, tapi dari hujung rambut sampai hujung kaki.
Korang dah start confuse ek pekebende collagen ni? Boleh klik sini untuk lebih info tentang apa sebenarnya collagen ni. Collagen bukan sekadar untuk cantik, tapi lebih dari tu.
Ia memastikan jantung dan organ kita dalam keadaan sihat. Merawat  sakit sendi dan sakit tulang.
Jadi sangat lah penting utk kita dptkan collagen yang pure, bukan sekadar untuk kasi cantik. Boleh refer sini untuk pendedahan bahan kimia yang biasa ada dlm kebanyakan collagen di pasaran. Bahan kimia tu semua boleh buat kita kanser, sakit jantung sesak nafas dan macam2 lagi lah.
Dengan Shaklee Collagen Powder, CANTIK dapat, sekali dgn BONUS kesihatan dalaman. Org muda boleh amalkan, warga emas pun boleh amalkan. Perempuan atau lelaki dedua amat digalakkan untuk amalkan. Ingat ya, collagen bukan sekadar untuk cantik luar, tapi juga sihat kat dalam.
Berminat dgn Shaklee Collagen Powder? Hubungi saya:


whatsapp : 0179863963
e-mail : n_hudalias@yahoo.com.my
fb : vitamin cantik paka